Terenska nastava studenata PODU-2

Dana 4. prosinca 2018. studenti 2. godine preddiplomskog stručnog studija Poduzetništvo,  smjer Poduzetništvo usluga, Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, posjetili su tvrtku Podravka d.d. u Koprivnici u okviru terenske nastave iz kolegija Inovativnost i kreativnost u poduzetništvu i Logistika u poduzetništvu, u pratnji nastavnica Danijele Vakanjac, mag.oec., pred., Ivane Vidak, dipl.bibl. i prof., pred., Maje Resner, prof. i Nikoline Pleša Puljić, mag.oec.

Svrha terenske nastave bila je upoznavanje studenata sa pozitivnim primjerom iz prakse – kompanijom koja je prepoznata kao predvodnik tržišnih trendova i kao jedna od najuspješnijih i najpoznatijih u svom području djelovanja, prvenstveno radi uvida u način sustavnog poticanja kreativnosti, motivacije zaposlenika, i strateški planiranog rada na promicanju inovativnosti.

Uz prezentaciju nastanka i povijesti kompanije od strane gospođe Lukčin Trakoštanec Ane, koordinatora promotivnih aktivnosti iz Odjela za odnose s javnošću, studenti su provedeni i kroz Spomen sobu profesorice Zlate Bartl, svima znanu kao ”tetu Vegetu” – osobu koja je svojom kreativnošću, znatiželjom i vizionarstvom omogućila Podravki da upravo na toj inovaciji izraste u poslovnog diva.

Sukladno samoj viziji kompanije koja je usmjerena konstantnom poboljšanju kvalitete svakodnevnog života potrošača, kupaca i zaposlenika putem inovativnosti i internacionaliziranosti, Podravka upravo svoje vlastite istraživačko-razvojne aktivnosti smatra glavnom konkurentskom prednošću, dok svoje brandove i inovacije ističe kao temeljni preduvjet napretka i ostvarenja profitabilnosti.

Povratne informacije od strane nastavnika i studenata Visoke škole su veoma pozitivne, uz naglasak na važnosti povezivanja teorijskih znanja sa konkretnom primjenom u praksi.

Visoka škola Virovitica

2018-12-06T09:52:36+00:0006.12.2018|Vijesti|