dr.sc. Ivan Ružić, pred.

Kontakt: 

Konzultacije (rad sa studentima): 

  • pola sata prije i nakon predavanja

Životopis:

  • Dr.sc. Ivan Ružić rođen je 8.12.1977. godine. Srednju Veterinarsku školu završava 1996. godine, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet u Osijeku, smjer Marketing – menadžment, koji završava 2001. godine. Iste godine upisuje se na Poslijediplomski studij, smjer poduzetništvo, koji završava 2005. godine. Doktorski studij završava 2011. godine na temi: „Upravljanje markama prehrambenih proizvoda“. Po upisu na poslijediplomski studij zapošljava se kao zamjenik direktora prodaje ambalaže u Belišću d.d. i od 2001. do 2007. godine vodi tim od 20 ljudi u prodaji na domaćem i inozemnom tržištu. 2007. godine prelazi u Kutjevo d.d. te obnaša funkciju direktora komercijalnog sektora gdje obavlja djelatnosti vođenja prodaje vina, mesa i mesnih prerađevina, brašna, sjemenskih i merkantilnih roba, te pekarskih proizvoda. Kreira prodajne politike i marketing prema kupcima, definira politike cijena za kupce, koordinira s prodajnim osobljem, kreira nabavne politike, vodi marketing te izrađuje i prati plan kompletne prodaje, nabave i marketinga. 2008. godine u Kutjevu d.d. postaje član uprave zadužen za komercijalne poslove, u Đakovačkim vinima d.d. postaje član nadzornog odbora, te u Udruzi hrvatskih vinara obnaša funkciju potpredsjednika. U Agrokor vinima obnašao je dužnost direktora prodaje vina, te u Belju d.d. direktora prodaje. U poduzetničke vode kreće 2009. godine, kada osniva tvrtku PROPAK d.o.o.  koja se do danas uspješno bavi uslužnim, trgovačkim i proizvodnim djelatnostima. 2012. godine Veleučilište Baltazar iz Zaprešića, osniva Konzultativni centar u Osijeku, odnosno prvo privatno Veleučilište, koje jedino u Hrvatskoj provodi specijalistički studij Projektnog menadžmenta u trajanju od 2 godine s priznatim IPMA certifikatima, te kao voditelja Konzultativnog centra postavlja dr.sc. Ivana Ružića. Na temelju dugogodišnjeg iskustvo koje je stekao u praksi, 2015. godine odlučuje djelatnost svoje tvrtke proširiti na usluge projektnog menadžmenta, odnosno konzultantske usluge, usluge izrade projektne i natječajne dokumentacije te usluge vođenja projekata. S obzirom na uspješnu karijeru i širok spektar interesa, slobodno vrijeme voli provoditi u obiteljskom okruženju, druženju s prijateljima, te se opustiti uz čašu dobrog vina i društvu dobre knjige, a nagomilani stres rješava lovom i boravkom u prirodi.

Nastava:

  • Predavač na Veleučilištu Baltazar Zaprešić iz predmeta: „Poslovna Ekonomija i Organizacija“ , „Poslovne Komunikacije“, „Osnove marketinga“, „ Vanjskotrgovinsko poslovanje“, „Marketing malog poduzeća“, „Ekonomika projekta“, „Upravljanje rizicima projekta“, „Marketing projekta“, „Praktikum projektnih prijava“
  • Predavač (u svojstvu vanjskog suradnika) na Visokoj školi menadžment u turizmu i informatici u Virovitici na kolegiju Marketing turističke destinacije

Interesi: 

  • projektni management, marketing, prodaja, upravljanje markama proizvoda, CRM

Objavljeni radovi:

  1. Ružić, D., Andrlić, B., Ružić, I.: Web 2.0 promotion techniques in hospitality in hospitality industry, International Journal of Management Cases, CIRCLE, University of Dubrovnik, Vol 13, Issue 4, ISSN 1741-6264, str. 310-320., Cabell publishing, EBSCO, World Research Organization, Evolutionary Systems Group.
  2. Andrlić, B., Ružić, I.: Effect of e-marketing on consumer behaviour in hospitality, Zbornik radova Tourism & Hospitality Industry 2010, 20th Biennial International Congress, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2010., str. 692-706., ISBN 978-953-6198-78-8
  3. Andrlić, B., Ružić, I..: Web Wine Marketing: Theory and Practice, Proceedings of the  2nd International Conference „Vallis Aurea“: Focus on Regional Development, Polytehnic of Pozega and DAAAM International Vienna, 2010,  ISBN, 978-953-7744-06-9 , ISBN 978-3-901509-76-6, pp. 21-29.
  4. Ružić, I., Biloš, A., Kelić, I.: SOCIAL MEDIA MARKETING THE NEW TRENDS IN MARKETING, Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges, ur: Markić, B., Bijakšić, S. Internacional Conference Mostar, 2011, ISSN, 2233 – 0267, pp. 407 – 421.
  5. Drašković, N., Ružić, I., Andrlić, B.: A Preliminary Study of Consumers and Brand Managers’ Perceptions of Food Branding in Croatia: Two Sides of the Same Coin, Proceedings of the  3rd International Conference „Vallis Aurea“: Focus on Regional Development, Polytehnic of Pozega and DAAAM International Vienna, 2012,  ISBN, 978-953-7744-16-8 , ISBN 978-3-901509-78-0, pp. 235-245.
  6. Ružić, D., Andrlić, B., Ružić, I.: Internet Marketing in Hospitality- Balance, Options and Trends, Zbornik radova s XXI. Kongresa CROMAR-a, Ekonomski fakultet Osijek, 2009. ISBN 978-953-253-063-6, str .371-384.
  7. Ružić, I., Biloš, A., Kelić, I.: ANALYSIS OF USE OF TOURIST BORD WEB SITES IN THE REPUBLIC OF CROATIA, Association for Promotion of Multidisciplimarity in Science and Business, ur: Vranešević, T., Peručić, D., Mandić, M., Hudina, B., 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business, Dubrovnik 2012. ISBN 978-953-99762-9-1, e-book.
  8. Biloš, Antun; Ružić, Ivan; Kelić, Ivan. MOBILE RESPONSIVE WEB DESIGN IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY // Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.). Lovran : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR – Croatian Marketing Association, 2013. 347-356 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
  9. Ružić, Ivan; Biloš, Antun; Kelić, Ivan KOMUNICIRANJE BRENDA U ONLINE OKRUŽENJU (Communicating the Brand in Online Enviroment), Zbornik radova s Znanstveno – stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment, Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti„Baltazar Adam Krčelić“, Zaprešić, 2014., ISBN 978-953-7670-99-3
  10. Galić, Matej; Banac, Tamara; Ružić, Ivan Menadžerski ugovor – prava i dužnosti menadžera unutar organizacije s posebnim naglaskom na trgovačka društva (Managerial Deal – Rights and Duties of a Manager Within an Organization With a Particular Emphasis on Companies), Zbornik radova s Znanstveno – stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment, Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti„Baltazar Adam Krčelić“, Zaprešić, 2014., ISBN 978-953-7670-99-3