Kvaliteta i sustavi upravljanja na Visokoj školi za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici:
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici usmjerena je na potpuno zadovoljavanje standarda i smjernica za osiguranje kvalitete europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG) i Agencije za visoko obrazovanje (AZVO).
Tijela sustava za osiguranje kvalitete na Visokoj školi su:
- Centar za upravljanje kvalitetom
- Jedinica osiguravanja kvalitete
- Predstavnik za osiguravanje kvalitete
Centar za upravljanje kvalitetom brine o održavanju sustava upravljanja. Vijeće centra za upravljanje kvalitetom u čijem su sastavu i predstavnici studenata nadzire rad centra
Zadaće Jedinice za osiguravanje kvalitete Visoke škole jesu donošenje strateških dokumenata i utvrđivanje smjernica razvoja sustava upravljanja i unapređivanja kvalitete Visoke škole te koordinacija i objedinjavanje svih aktivnosti vezanih za upravljanje, unapređivanje i osiguravanje kvaltete Visoke škole
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici usmjerena je ka trajnom poboljšanju svih procesa te na konstantno podizanje kvalitete razine svojih usluga i procesa.
