Smjer Informatički menadžment, predmet E-business
STUDIJ | MENADŽMENT | |
SMJER | INFORMATIČKI MENADŽMENT | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | E-BUSINESS | |
STATUS PREDMETA | Obvezni | |
SEMESTAR | 4. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 6 |
Broj sati (P + V + S) | 45+15+0 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Upoznati studente sa oblicima i karakteristikama e-biznisa, sa njegovim značajem za gospodarske i druge organizacije te sa principima njegova razvoja. Kroz praktičnu nastavu (vježbe) omogućiti studentima da savladaju osnovna znanja i vještine u koncipiranju i oblikovanju web-mjesta. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
· Definirati temeljne pojmove iz područja e-biznisa, te njegove osnovne tehnološke pretpostavke – objasniti značaj e-biznisa za organizacije
· Razlikovati različite oblike e-biznisa, te znati objasniti njihove karakteristike i namjenu u praktičnoj primjeni · Koristiti osnovne elemente HTML/CSS-a · Samostalno izraditi jednostavnije web-stranice |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Uvod, pojam e-biznisa. Internernt i internetski servisi. HTML. E-mail. Tipovi i oblici web –mjesta, karakteristike, namjena. Principi izgradnje web-mjesta. Web usability – uporabljivost webmjesta. Glavna web stranica. Nielsenovi principi izgradnje web mjesta. Primjeri slučajeva iz prakse. Internet marketing. Analiza slučajeva najbolje prakse. Sigurnost i zaštita u ebiznisu. EU-HR dimenzija e businessa. Izrada i analiza studentskih ebiz – projekata. | ||
SADRŽAJ VJEŽBI | ||
Vježbe prate programski sadržaj predavanja. | ||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
· predavanja, · diskusije, · demonstracije |
VJEŽBE:
· Radionice prema određenim zadacima (info-lab) · Izrada projekata |
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
· Pohađanje nastave
· Aktivnost na nastavi · Kontinuirana provjera znanja · Praktični rad · Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi vježbi. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene vježbi, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
1. Richard T. Watson, Pierre Berthon, Leyland F. Pitt, George M. Zinkhan. (2008): Electronic Commerce: The Strategic
Perspective. Zurich: The Global Text Project Foundation, Switzerland, This book is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License (također u slobodnom prijevodu na hrvatski jezik) 2. Vuk, D. (2013): E-business – autorizirana predavanja. Virovitica: VŠMTI 3. Vuk, D., Ciriković, E. (2013): E-business – priručnik za laboratorijske vježbe, Virovotica: VŠMTI |
||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Šimunić, M., Galičić, V. (2006): Informacijski sustavi i elektroničko poslovanje u turizmu i hotelijerstvu. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment
2. Panian, Ž. (2003): Izazovi elektroničkog poslovanja. Zagreb: Narodne novine 3. Panian, Ž. (2000): Internet i malo poduzetništvo. Zagreb: Informator 4. Internet izvori |
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |