Smjer Informatički menadžment, predmet Poslovna etika
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA
|
POSLOVNA ETIKA
|
|
STATUS PREDMETA
|
Izborni
|
|
SEMESTAR
|
4. semestar
|
|
BODOVNA VRIJEDNOST I NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE
|
ECTS koeficijent opterećenja studenata
|
3
|
Broj sati (P + V + S)
|
45+0+0
|
|
OPIS PREDMETA
|
||
CILJEVI PREDMETA
|
||
Cilj kolegija je upoznati studente s teorijom i praksom suvremene poslovne etike s naglaskom na shvaćanje i prihvaćanje etičkih načela poslovanja, ali i realnih problema koji se u takvom nastojanju postavljaju.
|
||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET
|
||
|
||
SADRŽAJ PREDAVANJA
|
||
Pojam i definicija poslovne etike. Pokušaj integracije različitih pristupa u poslovnoj etici i recentna kretanja u poslovnoj etici.Etika u poslovnim organizacijama.Definiranje i objašnjenje poslovno etičkih vrlina.Razrada poslovne etike vrlina s obzirom na pojedinca – individuu individualna etika.Etika vrlina na razini dio-dio i dio- cjelina. Principien Lehre poslovno etički pristup njemačkog govornog područja.Poslovno etički pozitivizam. Poslovna etika Adama Smitha nevidljiva ruka kao čimbenik etičkog usklađivanja gospodarstva (klasični pristup). Suvremeni trendovi u poslovnoj etici načela. Pokušaj usklađivanja suvremenih trendova. Pisana objektivna pravila etičkog ponašanja u poslovanju. Ljudska prava, zaštita ljudskih prava, profesionalni kodeksi. Poslovno etički kodeksi s obzirom na subjektivno zainteresirane sudionike organizacije (stakeholders) i poslovno etički kodeksi s obzirom na objektivno zainteresirane sudionike organizacije (shareholders). Etika nepisanih i neformalnih pravila.Pravila pristojnog ponašanja na radnom mjestu, pristojno ponašanje i etika u poslovnom komuniciranju, etika i protokol poslovnih sastanaka.
|
||
SADRŽAJ SEMINARA/VJEŽBI
|
||
–
|
||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE
|
PREDAVANJA:
|
|
PRAĆENJE RADA STUDENATA:
|
||
|
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU
|
||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi seminara. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene seminara, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene.
|
||
OBVEZATNA LITERATURA
|
||
|
||
DOPUNSKA LITERATURA
|
||
|
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA
|
||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.
|