Smjer Informatički menadžment, predmet Poslovni engleski jezik 4
STUDIJ | MENADŽMENT | ||||
SMJER | INFORMATIČKI MENADŽMENT | ||||
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | POSLOVNI ENGLESKI JEZIK IV | ||||
STATUS PREDMETA | Izborni | ||||
SEMESTAR | 4. semestar | ||||
BODOVNA VRIJEDNOST I NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | ECTS koeficijent opterećenja studenata | 3 | |||
Broj sati (P + V + S) | 15+30+0 | ||||
OPIS PREDMETA | |||||
CILJEVI PREDMETA | |||||
Razviti kompetencije kao što su sposobnost razumijevanja i ispravne uporabe modernog engleskog jezika u govoru i pisanju u poslovnoj komunikaciji. | |||||
|
|||||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | |||||
– uvježbavati kroz primjere tvorbu riječi pomoću afiksa
– upotrebljavati složenice u konkretnim rečenicama – uvježbavati pretvorbu iz neformalnog u formalno izražavanje u govoru i pisanju. – Usvojiti terminologiju vezanu za poslovnu administraciju u bankarstvu i računovodstvu – čitati i diskutirati o maloprodaji, veleprodaji i franšizama – naučiti strukturu i svrhu pisanja godišnjeg poslovnog izviješća – naučiti strukturu i dijelove ugovora i pisanje sažetaka – upoznati se s terminologijom IT-a, novim oblicima poslovanja – diskutirati o mogućnostima poslovanja u budućnosti – uvježbavati formalno pisanje elektroničke pošte |
|||||
SADRŽAJ PREDAVANJA | |||||
Tvorba riječi. Upotreba prefiksa, sufiksa, složenica. Sinonimi. Parafraziranje. Formalno i neformalno izražavanje u govoru i pisanju. Poslovna administracija pri bankarstvu i računovodstvu. Maloprodaja i franšize. Godišnje poslovno izvješće. Pisanje sažetaka. Ugovori. Dijelovi i vrste ugovora. Elektronsko poslovanje. Kupovanje putem interneta. Osnovni pojmovi iz područja IT. Novi oblici poslovanja. Budućnost poslovanja. Formalno pisanje elektroničke pošte. | |||||
SADRŽAJ VJEŽBI | |||||
Sadržaj predavanja prenosi se na vježbe na kojima se primjenjuje ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje materijala s predavanja. | |||||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
VJEŽBE:
– Rad na zadacima iz gramatike – Upotreba jezičnih zakonitosti kroz pisane i govorene rečenice i tekstove. – Pisanje poslovnih pisama. |
|||
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | |||||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit, usmeni ispit |
|||||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | |||||
Stečeno znanje studenata provjerava se tijekom nastave redovitim sudjelovanjem na nastavi i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja studenata formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenata na predavanjima- 10 bodova, ocjene na kolokvijima ili ocjene pismenog dijela ispita- 40 bodova i usmenog dijela ispita- 50 bodova, što čini ukupno 100. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | |||||
OBVEZATNA LITERATURA | |||||
1. Cotton, D., Falvey, D., Kent, S.: “3rd Edition Upper Intermediate Market Leader” – Business English Course Book, Pearson 2011
2. Rogers, J.: “3rd Edition Upper Intermediate Market Leader” – Business English Practice File, Pearson 2011 |
|||||
DOPUNSKA LITERATURA | |||||
1. Fabre, E. Professional English in Use, ICT. Cambridge: University Press
2. Ashley, A., A Handbook of Commercial Correspondence. Oxford: University Press 3. Oxford Business English Dictionary, Oxford University Press 4. Strutt, P.(1992): Longman Business English Usage. New York: Longman 5. Pilbeam, A., Market Leader, International Management. New York: Longman 6. Špiljak, V. Hrvatsko-engleski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia 7. Špiljak, V.: Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia 8. Babić: Englesko-hrvatski i hrvatsko engleski ekonomski rječnik, Zagreb: Mate d.o.o. 9. Ivir, V. Hrvatsko-engleski rječnik poslovno administrativnog nazivlja. Zagreb: Školska knjiga 10. Mascull, B.: Business Vocabulary in Use. Cambridge: University Press |
|||||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | |||||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |