Smjer Informatički menadžment, predmet Poslovno komuniciranje
STUDIJ | MENADŽMENT | |
SMJER | INFORMATIČKI MENADŽMENT | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | POSLOVNO KOMUNICIRANJE | |
STATUS PREDMETA | Izborni | |
SEMESTAR | 3. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 5 |
Broj sati (P + V + S) | 15+0+30 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Upoznati studente sa važnošću i ulogom komunikacije u ostvarivanju ciljeva poslovnih organizacija. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
· Analizirati osnovni komunikacijski model i njegove elemente
· Utvrditi i usporediti vrste i oblike komunikacije · Analizirati ulogu i važnost psiholoških determinanti |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Poimanje komunikacije, vrste i oblici komunikacije. Komunikacijski model i elementi komunikacije. Psihološke determinante komunikacije. Analiza masovnih medija. Marketinška komunikacija. Pisana komunikacija. Prezentacija, sastanci i pregovori. Predstavljanje i upoznavanje. Poslovni bonton, poslovno odijevanje i poslovni ručak. Suradnja s medijima i imidž. Komunikacija i međuljudski odnosi. Uloga komunikacije u ostvarivanju konkurentskih prednosti. | ||
SADRŽAJ SEMINARA | ||
Kroz teme seminarskih radova, obrađen je cjelokupni teoretski sadržaj predmeta. | ||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
· predavanja, · diskusije, · simulacije |
SEMINARI:
· Priprema izrade, prezentacija i obrana · seminarskog rada. · Rješavanje samostalnih zadataka. |
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
· Pohađanje nastave
· Aktivnost na nastavi · Seminarski rad · Kontinuirana provjera znanja · Praktični rad · Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave izradom seminara, rješavanjem samostalnih zadataka i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene na kolokvijima, ocjene seminarskog rada, ocjene samostalnog rada, te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
|
||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Rouse, M., Rouse, S., (2005): Poslovne komunikacije. Zagreb: Masmedia
2. Kesić, T., (2003): Integrirana marketinška komunikacija. Zagreb: Opinio |
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |