Smjer Informatički menadžment, predmet Poslovno pregovaranje
STUDIJ | MENADŽMENT | |
SMJER | INFORMATIČKI MENADŽMENT | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | POSLOVNO PREGOVARANJE | |
STATUS PREDMETA | Izborni | |
SEMESTAR | 5. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | ECTS koeficijent opterećenja studenata | 4 |
Broj sati (P + V + S) | 15+30+0 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Upoznati studente s osnovama poslovnog pregovaranja odnosno s osnovnim elementima pregovaračke situacije, te načelima, strategijama, poslovnim i pregovaračkim taktikama za što uspješnije vođenje pregovora i postizanje povoljnije pozicije pregovarača u odnosu na suprotstavljenu stranu. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
· Prepoznati osnovne elemente pregovaračke situacije
· Definirati pojam, značaj i ciljeve pregovaranja te pregovaračke pozicije · Razlikovati i vrednovati različite vrste pregovaranja · Prepoznati pregovaračke strategije i taktike |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Pojam, značaj i ciljevi pregovaranja. Elementi pregovaranja. Načela i strategije pregovaranja. Parametri pregovaračke situacije. Vrste pregovaranja. Određivanje ciljeva. Osnova za diskusiju i prvi prijedlozi. Dostupnost i izvor informacija.
Definiranje pregovaračke pozicije. Tehnička pitanja organizacije pregovora. Čimbenici za dobru pripremu pregovora . Specifične pregovaračke taktike. |
||
SADRŽAJ VJEŽBI | ||
Kroz radionicu studenti se upoznavaju s programom koji obuhvaća sljedeće:
– kvalitetnu pripremu za pregovore, – postavljanje ciljeve pregovora, – upravljanje svojim emocijama u teškim pregovorima, – upotreba strategija koje pomažu održavanju kvalitetnih odnosa prilikom pregovora te – uspješno okončanje pregovora. |
||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
· predavanja, · diskusije, · simulacije, · analiza primjera iz prakse. |
VJEŽBE:
· Radionice prema određenim zadacima · Rješavanje samostalnih zadataka
|
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
· Pohađanje nastave
· Aktivnost na nastavi · Kontinuirana provjera znanja · Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi vježbi. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene vježbi, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
1. Prelas Kovačević, A. (2013): Poslovno pregovaranje – autorizirana predavanja, Virovitica: VŠMTI | ||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Lamza, M.M., Glavaš, J. (2008.), Poslovno komuniciranje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
2. Tudor, G. (1992), Kompletan pregovarač, MEP, Zagreb 3. Wikipedia 4. YouTube 5. http://www.mindtools.com/CommSkll/NegotiationSkills.htm 6. http://www.skillsyouneed.com/ips/negotiation.html 7. http://www.forbes.com/sites/jennagoudreau/2012/10/08/the-secret-art-of-negotiating-take-your-ego-off-the-table/ 8. http://onlinelibrary.wiley.com/journal/10.1111/%28ISSN%291571-9979 9. http://www.impressionmanagement.com/blog/04-25-2011/negotiation-skills-9/ 10. http://www.globalnegotiator.com/ 11. http://www.bizhelp24.com/employment-and-personal-development/negotiation-skills-5.html 12. http://www.mindtools.com/CommSkll/NegotiationSkills.htm |
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |